Ditt skjerf

Spesiallaget skjerf på bestilling

De store butikk-kjedene tilbyr det meste innen mote, rimelig, masseprodusert i 100 % akryl. Men kanskje du ønsker deg noe spesielt som matcher din jakke eller kåpe, et "one of a kind" i 100% naturfiber. Jeg er ingen masseprodusent, men liker å leke med farger og mønster. Resultatet blir unike skjerf, forskjellige alle sammen, til herre eller dame.

Skjerfet over ble opprinnelig laget til en venninne av meg. Det skulle matche hennes nye boblejakke og ble strikket i tynt ullgarn fra Hillesvåg. Litt flau var hun da hun fortalte meg at hun hadde solgt det videre til en bekjent for dobbel pris!!!

Kontakt meg for mer informasjon på lena@espen.com

Oppdatering 15.12.08: Jeg tilbyr ikke lenger disse skjerfene.

Dette innlegget ble publisert i For sale/til salgs. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

