Skjerf

Et utvalg skjerf.....
På min Brother 970 strikker jeg skjerf du kan bruke til enhver anledning. Skjerf til pynt, til fest, til vinter, vår og høst. Jeg bruker kamgarn fra Hillesvåg og merinoull med og uten effektgarn for å matche ditt antrekk. Pulsvanter som passer til lages på bestilling. For mer informasjon, bruk kommentarfunksjonen på denne siden eller send meg en e-post.
Noen flere modeller:
Skjerfmodeller 1Skjerfmodeller 2Skjerfmodeller 3

Dette innlegget ble publisert i For sale/til salgs, Knitting. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Skjerf

  1. anita waskaas sier:

    Hei.
    Flotte skjerf du lager. Lurte på prisen jeg da.
    Vennlig hilsen Anita

Legg igjen en kommentar

