Bøker og annet bokhyllefyll

Stoff i hylleMin mann leser mye og eier mange bøker. Vår yngste på 12 har over 400 bøker på rommet sitt, og hun eldste på 20, som flyttet ut i sommer, har allerede en halv vegg dekket av bøker i den lille stua si. Jeg ser fordelen av at kilden til kunnskap og god litteratur er så lett tilgjengelig i vårt hjem. Og jeg synes det er litt morsomt når våre venner spør oss før de søker til biblioteket. Likevel må jeg av og til protestere litt. Da jeg kjøpte denne stoffpakken hos Kathrines Quiltestue, kjøpte jeg den som en erstatning for fem bøker. Og da ble heller ikke prisen så gal!

Dette innlegget ble publisert i Quilting. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

