Årsmøte NQF 2008

Jeg kommer til å ha butikk på NQFs Årsmøte på Olavsgård 4-6 april. Der kommer jeg til å selge Valdani quiltetråd i 170 fargekombinasjoner, brodergarn og perlebomull. I tillegg skal jeg demonstrere frihåndsquilting og vise dere et par nye produkter som gjør frihåndsquilting lettere. Dessuten skal jeg ta med meg en masse av de produktene jeg selger på Baremaahadet.com – og noen smykker jeg har laget.

Da sees vi i april, om ikke før!

Dette innlegget ble publisert i Quilting. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

