Vårens aktiviteter 2008

Onsdag 9. januar 2008 Nordstrand og Bekkelaget Quiltelag. Butikk med bl.a. tråd fra Valdani.

Tirsdag 11. mars 2008 LappeMakeriet, Bærums Verk, Kurs i frihåndsquilting, påmelding til Lappemakeriet

4. mars 2008 Nordstrand og Bekkelaget Quiltelag. Butikk med bl.a. tråd fra Valdani. Ta med din nylig sydde topp og finn den perfekte tråd til bruk for hånd eller maskin.

4.-6. april 2008 Norsk Quilteforbunds årsmøte på Olavsgård. Butikk og demonstrasjon av frihåndsquilting. Valdani har quiltetråd i 170 fargekombinasjoner. Ta gjerne med quiltetoppen og finn den rette tråd for ditt spesielle teppe! Få samtidig demonstrasjon av Bernina 440 Aurora med BSR-foten som virkelig gjør vellykket frihåndsquilting mulig for oss alle! Vi sees!

Onsdag 30. april 2008 Vestby Quiltelag. Et relativt nytt quiltelag i "Stor-Oslo", aom jeg gleder meg til å besøke! 

Dette innlegget ble publisert i Quilting. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Vårens aktiviteter 2008

  1. Berit sier:

    Kjekt å lese om årsmøtet. Jeg var også der, første årsmøtet for min del og det blir ikke det siste. Det ble ei helg jeg kan leve lenge på og måtte ha vareopptelling når jeg kom hjem. Gjett om jeg hadde mange nye stoff å leke meg med da.Det ble to nye vesker allerede første uken:-)
    Jeg prøver å kombinere maskinbroderi og quilting så mine ting blir nok ikke helt likt det andre lager. Det er litt av sjarmen.
    Er ny på disse bloggsidene også, men jammen tror jeg ikke jeg vil prøve å lage min egen.
    Berit