Kurslørdag på Gjøvik

Oppdaget først nå at Gjøvik Quiltelag har lagt ut mange flotte bilder fra da jeg var hos dem i september. Fin dokumentasjon fra en hyggelig dag. Er det flere quiltelag som vil ha besøk, med eller uten kurs, er det bare å ta kontakt. Jeg reiser rundt med butikken og besøker quiltelag +/- 2 timer fra Oslo. I kveld skal jeg til Lillehammer.

Dette innlegget ble publisert i Kurs/Classes, Quilting. Bokmerk permalenken.

1 svar til Kurslørdag på Gjøvik

  1. Takk for koselig og inspirerende sylørdag! Koselig å se at du har «funnet » bloggen til GQL. Jeg prøver å administrere både lagets og min blogg, men må dessverre innse at det går ganske mye tid bort til dette arbeidet som jeg kan hende heller skulle brukt på sying og quilting…. Men det er moro! Og man kommer i kontakt med ganske mange andre stoffgale folk 🙂
    Sømmelig hilsen fra Elin Synnøve

Legg igjen en kommentar