Høstens salgsturné

Det er flere dimensjoner ved å forhandle Valdani tråd. I tillegg til at jeg nå alltid har nok av problemfri tråd i riktig farge i symaskinen min, treffer jeg utrolig mange hyggelige mennesker. I forbindelse med introduksjon og salg av tråden, reiser jeg rundt til quiltelag i omegnen. Quiltere er rett og slett imøtekommende, positive, interesserte og blide! Det kan jeg si fordi jeg den siste tiden har møtt veldig mange av dem:
tirsdag 12. april 2005: Nordstrand og Bekkelaget Quiltelag
onsdag 25. mai 2005 : Bærum Lappelag
tirsdag 30. august 2005: Follo Quiltelag
tirsdag 6. september 2005: LappeTussa
mandag 17. oktober 2005: Skedsmo husflidslags lappering
I 2006 har jeg foreløpig gjort disse avtalene:
tirsdag 17. januar 2006: Nittedal Quiltelag
torsdag 19. januar 2006: Lappedamer og Quiltebøller på Gjerdrum
mandag 13. mars 2006: Fredrikstad Quilteklubb
torsdag 30. mars: Elverum Quiltelag
Når jeg reiser rundt med tråden, har jeg alltid med arbeider hvor jeg har brukt den. Jeg har eksperimentert med forskjellige kvaliteter i over- og undertråd, jeg har quiltet både for hånd og med maskin. Ta kontakt med meg på lena@espen.com hvis du ønsker at jeg skal komme til ditt quiltelag.

Dette innlegget ble publisert i Quilting. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

